Şuanki yerleri Eski GARAJ dedikleri kent meydanında , genç osman ptt ile karşı karşıya. Yeni yer demirtaş'da yapılıyor.
Ayrıca vit'de sanırım kendileri inşaa etti diye biliyorum.
sonunda biri soyledi yani hocam

Vit'i bende kendi inşaa etti diye biliyorum gezme fırsatımız olmuştu.