Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanki yerleri Eski GARAJ dedikleri kent meydanında , genç osman ptt ile karşı karşıya. Yeni yer demirtaş'da yapılıyor.
Ayrıca vit'de sanırım kendileri inşaa etti diye biliyorum.
sonunda biri soyledi yani hocam
Vit'i bende kendi inşaa etti diye biliyorum gezme fırsatımız olmuştu.