Konu
DGN Datacenter Açılışına Gelirmisiniz?
25-06-2009, 20:39:20
#21
Blackout
Az kaldı yeni verimerkezine içide bitti bitecek gibi, hadi hayırlısı TR-NETWORK olarak orada olacağız herkeside görmek isteriz. Hayırlısı.