Şuanki yerleri Eski GARAJ dedikleri kent meydanında , genç osman ptt ile karşı karşıya. Yeni yer demirtaş'da yapılıyor.

Ayrıca vit'de sanırım kendileri inşaa etti diye biliyorum.