sonunda biri soyledi yani hocam

Vit'i bende kendi inşaa etti diye biliyorum gezme fırsatımız olmuştu.
Benım bıldıgım vıt onceden dgnde sunucularını barındıyordu sonradan ısı buyutunce kendılerıne kucuk sanayıde bı yer kıraladılar yanı kendi bınaları degıl kıra
(kesın bır bılgı degıldır )
Ayrıca ttnetdc.com de onlar galıba resımler felan cok benzıyor