Merhabalar öncelikle vitalden tüm sunucularımızı çektik suan dgn dgnplus ile çalışmaktayız ttnetdc olarak hiçbir veri merkezi ile ortaklık yapmadık donanımlarımız firmamıza aittir hat ve enerji sağlayıcımız su an dgn dir.
Saygılarımızla.

Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yer kira mı değil mi bilmiyorumda, vit'de direk kabinlere ulaşan yerden havalandırmalar v.s var. Kiraya veren adam datacenter için kurmuş olabileceğini düşünemediğimden kendi yerleri olabilir diye tahmin ettim. Ayrıca ttnetdc.com sadece ordan sunucu sağlıyor, nitekim datacenter fotoğraflarınıda kullanıyor.
Uzun Süre vitalle çalıştık hiçbir donanım yada herhangi bir şekilde ortaklığımız olmadı hat ve enerji tedarikçimiz vitaldi


TurnWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benım bıldıgım vıt onceden dgnde sunucularını barındıyordu sonradan ısı buyutunce kendılerıne kucuk sanayıde bı yer kıraladılar yanı kendi bınaları degıl kıra (kesın bır bılgı degıldır )
Ayrıca ttnetdc.com de onlar galıba resımler felan cok benzıyor
vitall vit vitalteknoloji sunucularımızı barındırdığımız bir firma hiçbir bağımız yoktur.