Benım bıldıgım vıt onceden dgnde sunucularını barındıyordu sonradan ısı buyutunce kendılerıne kucuk sanayıde bı yer kıraladılar yanı kendi bınaları degıl kıra (kesın bır bılgı degıldır )
Ayrıca ttnetdc.com de onlar galıba resımler felan cok benzıyor
Yer kira mı değil mi bilmiyorumda, vit'de direk kabinlere ulaşan yerden havalandırmalar v.s var. Kiraya veren adam datacenter için kurmuş olabileceğini düşünemediğimden kendi yerleri olabilir diye tahmin ettim.
Ayrıca ttnetdc.com sadece ordan sunucu sağlıyor, nitekim datacenter fotoğraflarınıda kullanıyor.