DGN bişey dediğimiz yok ki, onlar icraatlarını yapıp sizin kadar kesin ve meydan okur gibi açıklama yapmıyorken, sizin yapmanız ne kadar doğru onu söylemeye çalıştım ama siz DGN'ye yönlendirdiniz olayı.
Hadi DGN açıklasa anlarız durumu, ona binayen
yeni DGN Demirtaş değil Küçük Sanayide gidecek olan birkaç kişi var onlarıda yanıltmayalım
Terminale gelenler ister Santral Garaja gelerek metro ile Küçük sanayi istikametine gidebilir isteyen Terminal otobüsleri ile direk olarak Küçük Sanayiye gidebilirler...