Konu
DGN Datacenter Açılışına Gelirmisiniz?
07-07-2009, 10:22:41
#38
BySiMSeK
Bizcede DGN / MS Teknoloji olarak büyük geliyoruz ,
Çünkü
Veri merkezi, Datacenter, Gücümüzün kaynağı DGN Teknoloji
Bu sloganı çok seviyorum...
Saygılar