Arabaya atladımmı 3 saatte oradayım. Yeter ki haber verilsin. Hatta ekip olarak gelebiliriz bi aksilik olmasa.

Saygılarımla,
Erhan ÇAKIR
ZedTeknoloji Internet Hizmetleri