Konu
DGN Datacenter Açılışına Gelirmisiniz?
16-09-2009, 19:16:35
#45
ZedTeknoloji
Arabaya atladımmı 3 saatte oradayım. Yeter ki haber verilsin. Hatta ekip olarak gelebiliriz bi aksilik olmasa.
Saygılarımla,
Erhan ÇAKIR
ZedTeknoloji Internet Hizmetleri