Anket Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
  • 31-08-2012, 02:31:52
    #10
    Aykut değilde Aziz gitmeli. 15 yıldır böylesine bir takımın başında şampiyonlar liginde bi çeyrek finalden başka başarı yok.
  • 31-08-2012, 03:11:54
    #11
    https://www.r10.net/1060522536-post109.html
    https://www.r10.net/1061445820-post5.html

    Biz 2 - 2,5 sene önce yazmıştık.
    Tesisleşme, diğer branşlar demeyin boşuna futbol takımı başarısız olduktan sonra kim sallar diğer braşları.
    Şike dalgasından sonra resmen ilah yaptınız adamı.
    Aykut'un da zaten ne becerisi, ne icraatı var ki destek olunup, sabredilecek?
  • 31-08-2012, 04:26:28
    #12
    Parasal bakımdan Türkiye'nin en değerli takımı Fenerbahçe.Oyunculara bu kadar ücret ödeyipte başarısız olunca ister istemez eleştiri alacaksınız.Paramız var diyor Aziz aga ama iş transfere gelince Aykut Bey kadromuz yeterli diyor ama o yeterli gördüğü kadroyu bir türlü kullanamıyor.
  • 31-08-2012, 05:13:43
    #13
    aykut kocaman - alex de souza - selçuk şahin - bekir irtegün - orhan şam

    bu adamların fenerbahçe'nin huzuru be başarısı için gitmesi gerekiyor, aralarından tek alex de souza için kredi sağlarım ama diğerleri direk gönderilmeli.
  • 31-08-2012, 05:22:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlığına diyecek bir şey yok 10 numara adam ama Teknik Direktörlük işinde zerre kadar anlamıyor.Sen Fenerbahçe'nin efsane futbolcularından birisin ve öyle kal ne olur daha fazla zarar verme bu kulübe ne olur çek git.
    Hocam,

    Merak ettigim icin soruyorum. Aykut Kocaman'in niye 10 numara adam oldugunu dusunuyorsunuz?

    En asagi 20 tane TDnin FBde gorev aldigi zamani cok iyi biliyorum. Aykut Kocaman'dan kotu TDlik yapanlarda oldu, hepsininde artilar ve eksileri vardir, hepsinede eyvallah ama Aykut Kocaman'a 10 numara adam derseniz, otekilerin hepsinin zemzem suyuna batirilmis, iyilik melegi falan demeniz lazim.

    Yanlis anlama ama bizim taraftar cok gunluk yasiyor. Her sabah resmen yeni bir gune uyaniyor, siliyor gecmisi. 2006 yilinda Konyaspor basindayken takimimiz hakkindaki demecleri, Daum gorev basindayken kesinlikle onun yerinde gozum yok demesi, adamin sezon ortasinda istedigi kanat oyunculari ve forveti almamasi, ustune Kazim ve Roberto Carlosu gonderip, bu takim yeterlidir demesi, 5 ay sonra kendisi TD olunca aynen Daumun istedigi yerlere futbolcu almasi, 5 ay once alemci dedigi Kazimi geri almasi gibi olaylari insanlar acayip garip algiliyor. Kusura bakma ama bu adamin yaptigi sark kurnazligi ve bariz bir sekilde TD olabilmek icin FByi basarisizliga itmek. Son donemdede Emre ve Alex hakkinda basina indirekt yollarla yansiyan veriler vs falan tamamen ayip. Bizim takimda cok basarisiz TD gordum, hatta bazilari takimi komple yediler bitirdiler, ama ne rakiplerine nede futbolcularina bu kadar saygisizlik yapan, onlarin emeklerini bir cirpida silebilen, kendi egosu adina takimin basarisini engelleyeni gormedim. Dedigim gibi bizim takimda calisan en azindan 20 TD gordum, TDlik kariyerini, bilgisini falan bosver, insanlik acisindan olaya bak, bunlarin icinde 10 numara adam olacak en son kisilerden biri hic kuskusuz Aykut Kocaman.
  • 31-08-2012, 05:38:43
    #15
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,

    Merak ettigim icin soruyorum. Aykut Kocaman'in niye 10 numara adam oldugunu dusunuyorsunuz?

    En asagi 20 tane TDnin FBde gorev aldigi zamani cok iyi biliyorum. Aykut Kocaman'dan kotu TDlik yapanlarda oldu, hepsininde artilar ve eksileri vardir, hepsinede eyvallah ama Aykut Kocaman'a 10 numara adam derseniz, otekilerin hepsinin zemzem suyuna batirilmis, iyilik melegi falan demeniz lazim.

    Yanlis anlama ama bizim taraftar cok gunluk yasiyor. Her sabah resmen yeni bir gune uyaniyor, siliyor gecmisi. 2006 yilinda Konyaspor basindayken takimimiz hakkindaki demecleri, Daum gorev basindayken kesinlikle onun yerinde gozum yok demesi, adamin sezon ortasinda istedigi kanat oyunculari ve forveti almamasi, ustune Kazim ve Roberto Carlosu gonderip, bu takim yeterlidir demesi, 5 ay sonra kendisi TD olunca aynen Daumun istedigi yerlere futbolcu almasi, 5 ay once alemci dedigi Kazimi geri almasi gibi olaylari insanlar acayip garip algiliyor. Kusura bakma ama bu adamin yaptigi sark kurnazligi ve bariz bir sekilde TD olabilmek icin FByi basarisizliga itmek. Son donemdede Emre ve Alex hakkinda basina indirekt yollarla yansiyan veriler vs falan tamamen ayip. Bizim takimda cok basarisiz TD gordum, hatta bazilari takimi komple yediler bitirdiler, ama ne rakiplerine nede futbolcularina bu kadar saygisizlik yapan, onlarin emeklerini bir cirpida silebilen, kendi egosu adina takimin basarisini engelleyeni gormedim. Dedigim gibi bizim takimda calisan en azindan 20 TD gordum, TDlik kariyerini, bilgisini falan bosver, insanlik acisindan olaya bak, bunlarin icinde 10 numara adam olacak en son kisilerden biri hic kuskusuz Aykut Kocaman.
    Hocam adam herşeyden önce dürüst hiçbir maçtan sonra çıkıpta yok hakem şöyle verdi yok böyle oldu kıvırmıyor doğruya doğru kötü oynadık diyor.

    2-1 kazandığımız Galatasaray maçından sonra çıkıpta galibiyet rakibin hakkıydı onlar daha iyi oynadı dedi.Bu her adamın yapabileceği birşey değil bir teknik adam ezeli rakibini yendiğin halde galibiyet rakibin hakkı diyebiliyorsa bence o adam dürüsttür.

    Bir diğer nokta geçmiş dönemde Fenerbahçe Trabzonspor'u yenipte şampiyonluğu büyük ölçüde garantilediğinde rakibin durumuna üzüldüğünü söylemiş ve bu nedenle Ali Şen tarafından takımdan kovulduğunda Galatasaray ve Beşiktaş gibi Fenerbahçe'nin ezeli rakiplerinden teklif almasına rağmen Fenerbahçe'yi satmadı rakip takımlara gitmedi yani.

    Ben bu zamana kadar hiçbir yorumcunun çıkıpta Aykut Kocaman'ın kişiliği hakkında konuştuğunu görmedim benim babam çok büyük Aykut Kocaman hayranıdır ona da sordum defalarca kişiliğinin 10 numara olduğunu babam söylerdi en azından dönemini biliyor.

    Yani kişiliğine laf etmem ama ne yazıkki dediğim gibi Teknik Direktörlük işinden zerre kadar anlamıyor.Gönlümüzde Fenerbahçe'nin efsane oyuncusu olarak kalsın daha fazla da zarar vermesin bu takıma.

    Transfer konusunda da ben Aykut Kocaman'ın takım yeterli dediğine inanmıyorum hiçbir Teknik Direktör transfere gerek yok demez elindeki kadronun geniş olmasını ister.
  • 31-08-2012, 06:15:48
    #16
    Üyeliği durduruldu
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adam herşeyden önce dürüst hiçbir maçtan sonra çıkıpta yok hakem şöyle verdi yok böyle oldu kıvırmıyor doğruya doğru kötü oynadık diyor.

    2-1 kazandığımız Galatasaray maçından sonra çıkıpta galibiyet rakibin hakkıydı onlar daha iyi oynadı dedi.Bu her adamın yapabileceği birşey değil bir teknik adam ezeli rakibini yendiğin halde galibiyet rakibin hakkı diyebiliyorsa bence o adam dürüsttür.

    Bir diğer nokta geçmiş dönemde Fenerbahçe Trabzonspor'u yenipte şampiyonluğu büyük ölçüde garantilediğinde rakibin durumuna üzüldüğünü söylemiş ve bu nedenle Ali Şen tarafından takımdan kovulduğunda Galatasaray ve Beşiktaş gibi Fenerbahçe'nin ezeli rakiplerinden teklif almasına rağmen Fenerbahçe'yi satmadı rakip takımlara gitmedi yani.

    Ben bu zamana kadar hiçbir yorumcunun çıkıpta Aykut Kocaman'ın kişiliği hakkında konuştuğunu görmedim benim babam çok büyük Aykut Kocaman hayranıdır ona da sordum defalarca kişiliğinin 10 numara olduğunu babam söylerdi en azından dönemini biliyor.
    Hocam,

    Ben 33 yasindayim. 88 yilinda Sakaryaspordan toplu olarak bayagi adam almistik. Aykut Kocamanda bunlarin arasinda en iyilerindne biriydi. Ozellikle ilk yil cok iyi oynadi. Ama ondan sonraki senelerde Sakarya cetesi faaliyetlerinden dolayi takim olarak cok cektik. Ali Sende o konusmasindan degil, TS macindan once para istedikleri icin bunlari kovdu. Iyide yapti. Bizim baskan bu isten zerre anlamiyor, bir ara Oguz'u getirdi, adam Mustafa Denizli'nin Lorant'in basini yedi. Aykut'ta Daumu yedi, yetmedi 2-3 sene takimin zamanini arakladi. Bu adamlar 10 numarayi birak, bizim takimi kendi kariyerleri icin kullanan insanlar.

    Ayrica Ali Sen bunu kocdugunda 32 yasindaydi, yetenek falan pek kalmamisti, Sakarya cetesi ayagina oynuyordu. Kovuldugu yillarda GS'de Hakan Sukur vardi, eleman fisek gibiydi. BJKde Ertugrul Saglam ve Oktay Derelioglu vardi. Yani bu takimlarin hicbiri Aykut Kocaman'i almaya calismadi. Zaten niye alsin, kendilerinde cok daha iyi forvetler vardi. Hakan Sukur bunun kovuldugu seneden sonra(1997) 35+ gol atti. Ertugrul ve Oktayin toplam gol sayisi 40'i gecmistir. Bu adam bir tek Tanju geldiginde(1992) hareketlendi, 95'te bolic geldi, hareketlendi, onun disinda vasatti. Kovuldugu senede tas catlasa 10 tane gol atmistir. Zaten adamin pili bitmisti, Sakarya cetesinin uyesi olmasa daha 92 yilinda Tanjuya yer acmak icin kovulurdu. Istanbulspordada 4-5 sene oynadi, senelik gol ortalamasi 10 bile yoktur. Yani oyle ahim sahim forvet degildi, kisisel baglantilari ve Sakarya cetesinden dolayi uzun sure bizde oynadi. Bunun zamaninda Oguz su andaki Alex rolundeydi. Butun paslari buna veriyordu, bizde oynayan cok forvetin hakkini bu ikili yedi bitirdi. Zaten bu ikili ayni kafa. Sor Oguza Spartak macini, FB sahane oynamistir. Sor Aykuta, iyi oynamissizdir, ama gol yollarinda sanssimiz yoktur.

    Bunun mensubu oldugu Sakarya cetesi zamaninda 7 sene sampiyon olamadik. Tarihi rekordur. Ali Sen gelip, futbol dunyasini karistirmasaydi, bunlarin kovuldugu 1996'da sampiyon olamazdik. Bu sakarya cetesinden futbolcuyken cok cektik, adamlar yaslaninca TD oldular hala cekiyoruz. Baskanin Ridvan, Oguz ve Aykuttan basarili TD cikarma projeleri yuzunden en asagi 6 sene heba oldu. Ridvan'in TDlik kariyerini bitirende bizim takim zaten. Gerci o sakaryalilardan degildi ama onun yuzunden bir sene bosa gitti. Aykut Kocamaninda Alexi kovmaya calismasinin sebebi performans dusuklugu falan degil, uzun donemde kendisine TD olarak rakip olma ihitimalini tamamen ortadan kaldirmak.

    Cok degil 4-5 gun once kafamda Alex yok diyen adam kurtarici olarak son 30 dakikada Alexi sahaya suruyorsa, amaci takimi kurtarmak falan degil, son 10 dakikada seyircinin kendisini yuhalamasini engellemektir. Bu sakarya gurubu tarih boyunca hep kendi cikarlarini korudu, kolladi, kendi kariyerlerini optimize etmeye devam ediyorlar. Bu adamlarin TD olmak ve kalmak icin FBnin sampiyon olmasini engellemek dahil yapmadiklari cirkeflik yok.
  • 31-08-2012, 08:55:29
    #17
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,

    Ben 33 yasindayim. 88 yilinda Sakaryaspordan toplu olarak bayagi adam almistik. Aykut Kocamanda bunlarin arasinda en iyilerindne biriydi. Ozellikle ilk yil cok iyi oynadi. Ama ondan sonraki senelerde Sakarya cetesi faaliyetlerinden dolayi takim olarak cok cektik. Ali Sende o konusmasindan degil, TS macindan once para istedikleri icin bunlari kovdu. Iyide yapti. Bizim baskan bu isten zerre anlamiyor, bir ara Oguz'u getirdi, adam Mustafa Denizli'nin Lorant'in basini yedi. Aykut'ta Daumu yedi, yetmedi 2-3 sene takimin zamanini arakladi. Bu adamlar 10 numarayi birak, bizim takimi kendi kariyerleri icin kullanan insanlar.

    Ayrica Ali Sen bunu kocdugunda 32 yasindaydi, yetenek falan pek kalmamisti, Sakarya cetesi ayagina oynuyordu. Kovuldugu yillarda GS'de Hakan Sukur vardi, eleman fisek gibiydi. BJKde Ertugrul Saglam ve Oktay Derelioglu vardi. Yani bu takimlarin hicbiri Aykut Kocaman'i almaya calismadi. Zaten niye alsin, kendilerinde cok daha iyi forvetler vardi. Hakan Sukur bunun kovuldugu seneden sonra(1997) 35+ gol atti. Ertugrul ve Oktayin toplam gol sayisi 40'i gecmistir. Bu adam bir tek Tanju geldiginde(1992) hareketlendi, 95'te bolic geldi, hareketlendi, onun disinda vasatti. Kovuldugu senede tas catlasa 10 tane gol atmistir. Zaten adamin pili bitmisti, Sakarya cetesinin uyesi olmasa daha 92 yilinda Tanjuya yer acmak icin kovulurdu. Istanbulspordada 4-5 sene oynadi, senelik gol ortalamasi 10 bile yoktur. Yani oyle ahim sahim forvet degildi, kisisel baglantilari ve Sakarya cetesinden dolayi uzun sure bizde oynadi. Bunun zamaninda Oguz su andaki Alex rolundeydi. Butun paslari buna veriyordu, bizde oynayan cok forvetin hakkini bu ikili yedi bitirdi. Zaten bu ikili ayni kafa. Sor Oguza Spartak macini, FB sahane oynamistir. Sor Aykuta, iyi oynamissizdir, ama gol yollarinda sanssimiz yoktur.

    Bunun mensubu oldugu Sakarya cetesi zamaninda 7 sene sampiyon olamadik. Tarihi rekordur. Ali Sen gelip, futbol dunyasini karistirmasaydi, bunlarin kovuldugu 1996'da sampiyon olamazdik. Bu sakarya cetesinden futbolcuyken cok cektik, adamlar yaslaninca TD oldular hala cekiyoruz. Baskanin Ridvan, Oguz ve Aykuttan basarili TD cikarma projeleri yuzunden en asagi 6 sene heba oldu. Ridvan'in TDlik kariyerini bitirende bizim takim zaten. Gerci o sakaryalilardan degildi ama onun yuzunden bir sene bosa gitti. Aykut Kocamaninda Alexi kovmaya calismasinin sebebi performans dusuklugu falan degil, uzun donemde kendisine TD olarak rakip olma ihitimalini tamamen ortadan kaldirmak.

    Cok degil 4-5 gun once kafamda Alex yok diyen adam kurtarici olarak son 30 dakikada Alexi sahaya suruyorsa, amaci takimi kurtarmak falan degil, son 10 dakikada seyircinin kendisini yuhalamasini engellemektir. Bu sakarya gurubu tarih boyunca hep kendi cikarlarini korudu, kolladi, kendi kariyerlerini optimize etmeye devam ediyorlar. Bu adamlarin TD olmak ve kalmak icin FBnin sampiyon olmasini engellemek dahil yapmadiklari cirkeflik yok.
    Hocam yazdıklarınızda haklısınız benim görüşüm Aykut Kocaman projesi tamamen Aziz Yıldırım tarafından hayata geçirildi.Taraftara sahip çıkın diyor hala biz Aykut Kocaman'ın nesine sahip çıkacaz yahu hadi adamda bişey olsa tamam sabredelim bekleyelim koskoca Fenerbahçe Teknik Direktör akademisi mi ya acemi acemi adamları getiriyolar takımın başına.Getirirsin adam gibi tecrübeli teknik adam yanına da yardımcı olarak alırsın 3-5 eski futbolcularından aykut,rıdvan her neyse yoluna devam edersin Aziz Yıldırım çocuk oyuncağına çevirdi bu işi

    Bu arada ankete Hayır cevabını veren arkadaşlarımızda nedenini belirtirse sevinirim bizde öğrenelim Aykut Kocaman'ın iyi yönlerini.
  • 31-08-2012, 11:49:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    o sekiz kişi kesin galatasaraylı