Anket Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
  • 31-08-2012, 23:55:38
    #28
    Bazı Fenerbahçeli arkadaşlar olaya duygusal bakıyorlar. Aykut Kocaman'a teknik direktör diyen adam zerre kadar futboldan anlamıyordur, şu takımın başına sokaktan geçen futbol takip eden herhangi birini koy, Aykut Kocaman kadar iş yapmazsa bende adam değilim.

    Bu işler duygusallıkla olmaz, yok bu adam bizle efsane oldu, şikede arkadamızda durdu vs vs bunlar tamamen takımı köreltecek şeyler. Futbolda başarı yoksa, gerisi yalan.

    İkinci konuda Aziz Yıldırım, iyi tamam taraftar çok seviyor, Fenerbahçe için çok şey yaptı vs vs ama başarı nerede arkadaşlar ? Bu kadar emek verdiler, sonuç nerede ? Hele ki şu 2-3 senedir tamamen sıfırın altında indi oyun kurgusu Fenerbahçe'de eskiden kalma 1-2 oyuncunun dümeni eline almasıyla maç kazanılıyordu, şimdi Alex de artık gidici hadi buyrun cenaze namazına.
  • 01-09-2012, 00:07:17
    #29
    Birsürü yanlış transfer yaptırdı elindeki kadroyu kullanabilse takım iyi işler yapacak ama beceri yok adamda bu kadro elimde olsa neler yapardım diyen birçok teknik adam vardır eminim.
  • 01-09-2012, 00:07:42
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Aykut kocaman kalmalı diyenlerin çoğu başka takımdan heralde İşinize geliyo tabi
  • 01-09-2012, 00:15:07
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu saate gitme olayı bildiğin şampiyonluğu hediye etmek olur, kim gelecek ki bu saaten sonra zor. Rıdvan Dilmen falan en son 10 yıl önce takım çalıştırdı, gelecek adam isim yapan biri olacaksa ciddi bir garanti para ile gelir. Bence Fenerbahçe'nin ilk yarıya kadar sabretmesi lazım.
  • 01-09-2012, 00:58:46
    #32
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saate gitme olayı bildiğin şampiyonluğu hediye etmek olur, kim gelecek ki bu saaten sonra zor. Rıdvan Dilmen falan en son 10 yıl önce takım çalıştırdı, gelecek adam isim yapan biri olacaksa ciddi bir garanti para ile gelir. Bence Fenerbahçe'nin ilk yarıya kadar sabretmesi lazım.
    Eğer bir mucize gerçekleşirse ve Aykut Kocaman ayrılırsa yerine gelecek isim kesinlikle Arthur Zico olur diye düşünüyorum.
  • 01-09-2012, 01:03:43
    #33
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı Fenerbahçeli arkadaşlar olaya duygusal bakıyorlar. Aykut Kocaman'a teknik direktör diyen adam zerre kadar futboldan anlamıyordur, şu takımın başına sokaktan geçen futbol takip eden herhangi birini koy, Aykut Kocaman kadar iş yapmazsa bende adam değilim.

    Bu işler duygusallıkla olmaz, yok bu adam bizle efsane oldu, şikede arkadamızda durdu vs vs bunlar tamamen takımı köreltecek şeyler. Futbolda başarı yoksa, gerisi yalan.

    İkinci konuda Aziz Yıldırım, iyi tamam taraftar çok seviyor, Fenerbahçe için çok şey yaptı vs vs ama başarı nerede arkadaşlar ? Bu kadar emek verdiler, sonuç nerede ? Hele ki şu 2-3 senedir tamamen sıfırın altında indi oyun kurgusu Fenerbahçe'de eskiden kalma 1-2 oyuncunun dümeni eline almasıyla maç kazanılıyordu, şimdi Alex de artık gidici hadi buyrun cenaze namazına.

    Evet ben duygusal bakıyorum bu adam olmasa geçen sene biz son haftaya kadar şampiyonluk yarışının içinde olamazdık ve 29 yıldır alamadığımız Türkiye Kupasını alamazdık son 2 senede 2 kupa aldı .. Eğer başarı diyorsan başarı da var .. Moskova'ya elendik diye ne yapalım şansızdık top içeri girmedi ben güveniyorum Aykut'a . Alex de gitmez biryere merak etmeyin Alex futbolu bizde bırakacak
  • 01-09-2012, 01:45:46
    #34
    ben bir gs li biri olarak bile evet
  • 01-09-2012, 10:02:27
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saate gitme olayı bildiğin şampiyonluğu hediye etmek olur, kim gelecek ki bu saaten sonra zor. Rıdvan Dilmen falan en son 10 yıl önce takım çalıştırdı, gelecek adam isim yapan biri olacaksa ciddi bir garanti para ile gelir. Bence Fenerbahçe'nin ilk yarıya kadar sabretmesi lazım.
    Hocam,

    Aykut Kocamanla sampiyon olmamiz bu saatten sonra zor zaten. Ayrica sampiyon yapsada yinede gitmesi lazim. Cunku bizi sampiyonluk kesmez. Bugun Atletico Madridi izledim. Adamlar bizden belki 10-15 milyon euro daha pahali takim, ama oynadigi futbola bak. Biz Elazigsporu hileyle yeniyoruz, Antepi elle oynayip yeniyoruz. Spartak Moskova istanbula skoru korumak icin degilde, yenmek icin gelse, emin ol onlarda yenerdi. Bu kadar para harciyoruz, ortada hicbir basari yok. Basariyi gectim, iyi yonde bir gram ilerleme dahi yok.

    Aykut Kocaman Alexli takimlarla 17 maclik periyotlarda 32 puan civari yapiyor. Bu adamin yapacagi maximum puan 70, bilemedin 72. Bizim sampiyon olmamiz icin en asagi 76 puan yapmamiz lazim. Bu adamin normal sartlar altinda 76'ya ulasmasi imkansiz. Adam Alexle 68 yapiyor, Alexsiz o puanida bulmasi zor.

    Aykut Kocamani'in aldigi takimin oynadigi futbola bak, birde su anda oynadgimiz futbola. Ileriye degil, geriye gidiyoruz. Bizim 2006 yilindaki kadro 2012 yilindaki kadroyu sahadan siler. Gecen sene bile biz transfere cok para harcadik. Aldigimiz adamlar Ziegler,Bienvenu, sezer, orhan sam, serdar kesimal, ozgur cek, Sow. Bu adamlarin toplam maliyeti en asagi 20 milyon euro. Bu sene aldiklari: Kuyt, krasic, topal, egemen, hasan ali kaldirim, salih ucan. Gecen sene aldirdiklarindan bir Sow hakkini veriyor, gerisi patladi. Bizim Aykut Kocaman bu isten zerre anlamiyor. Serdar Kesimal GS macinda hata yapti diye, adamin ustunu cizdi, o gunden beri oynatmiyor. Gecen sene Semih playofflardan once en son subat ayinda oynamisti. Adam 3 ay oynamadan sahaya kurtarici diye cikiyor yahu.

    Aykut Kocaman anadolu takimlarinda 9 sene calismis, bir kere bile 50 puani bile gecmis biri degil. Calistirdigi takim Ankaraspor. Calistirdigi zamanki transfer butcesi BJK'dan fazlaydi. Adamin kariyerinde Fener gibi bir takimi calistirmayi hakkedecek en ufak basarisi yok.

    Kovdugu adam Emre bugun super kupa finalinde son 5 dakika oynadi, italyan kanalinda maci izliyordum, eleman oyuna girdikten mac bitene kadar Emre hakkinda spikerler konustular. Adamin kovdugu Kazim, Blackburn Roversta oynuyor. Ozer diye birini aldi. Toplam maliyeti en asagi 8 milyon euro, adam 3 tane gol atamadan gitti yahu. Bienvenu'yu 4.5'a aldik, 1'e versek kimse almaz. Topala 5 milyon verdik, adami 2'den satiliga cikar, alici bulamazsin. Emreye 4 sene once cuvalla bonservis verdik, adam bedavaya gitti. GSdeki Selcuk fenerli, adamin bonservisi yok, 3 milyon euro istiyor, cok para diye almadik, Mehmet Topal'a 5 milyon bonservis verdik, yillikta 2 milyon euro civari para. Bu ikisinin toplam satin alma maliyetleri neredeyse ayni. Muhtemelen bizimkisi biraz daha pahalidir. Boyle bir sacmalik olur mu allah askina. Ama bizim takimda oluyor, bir tane insan evladi, boyle transfer stratejisi olmaz diyerek bunlara dur demiyor.

    Ben sana olacaklari simdiden soyleyeyim. 20 Eylulde Marsilyaya buyuk ihtimalle yeniliriz. 23'unde TS ile beraber kaliriz. 30'unda Kasimpasaya yeniliriz. Ha bu maclari idare ederse, 4 Ekimde almanlar yener, 7 Ekimldeki Besiktas macida adamin son maci olur. Millet artik rahatsizligini iyice belli eder. Bizim baskanda amanin baskanlik koltugu gidecek diye bunu kovup, yerine baska birini getirir. Sorun zaten Aykut Kocaman'in gidip gitmeyecegi degil, ne zaman gidecegi. Liglere 15 gun ara verilecek, o zaman zarfinda bunu gonderip, yerine ligi ve bu isi bilen birini getirirsek, sampiyonluk yarisinda sansimiz olabilir, yoksa hic sansimiz zaten yok.

    Senin dedigin gibi ilk yarinin sonuna kadar beklersek elimizde UEFA'dan elenmis, GSnin 8-10 puan gerisinde, morali bozulmus bir takim kalacak. Bu takima iyi TD bulmamiz zor. Ama su andaki hali ile iyi TD bulunur. Mustafa Denizli, Bulent Uygun gibi adamalr bizim takima gelir. Bu adamlar hem ligi biliyorlar, hemde basarililar. Ha Aykut Kocamani bu sene sonuna kadar kovamazsak, GS bu milenyumun ilk Sukru Saracoglu galibiyetini alir. Adam 2 seneden beri GS'ye kadikoyde yenilmek icin elinden geleni yapiyor, bu sefer basarir.
  • 01-09-2012, 11:40:07
    #36
    @protos78 ne güzel yazmışsın hocam ellerine sağlık