Anket Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
  • 02-09-2012, 15:07:03
    #55
    bugun merak edılen durum Alex ilk 11 de mi olacak bakalım.
  • 02-09-2012, 15:21:47
    #56
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun merak edılen durum Alex ilk 11 de mi olacak bakalım.
    Baroniyi kestiğine göre başlar diye düşünüyorum bakalım ne olacak
  • 03-09-2012, 01:18:35
    #57
    mmD
    Üyeliği durduruldu
    Bu adam gitmeden takım düzelmez artık
  • 03-09-2012, 01:32:58
    #58
    bir t.d nin ipini çeken yine topçulardır.
    alex ve baroninin yaptığı gibi...
    bence çorap değiştirir gibi t.d değiştirilmemeli.
    ama aykutun fb gibi bir takım için yeterli olduğunu düşünmüyorum.
    zico vb t.d ler getirilmeli ve uzun süre çalışılmalı.
  • 03-09-2012, 13:16:51
    #59
    Oyuncular tınlamıyo sanırım Aykut Kocaman'ı otoriter değil dediğini yaptıramıyor söz geçiremiyor oyunculara
  • 03-09-2012, 14:59:07
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takıma ciddi şekilde zarar vermeye başladı bende kalmasını isterdim fakat takım elden gidiyor bu Selçuk ısrarı nereye kadar sürecek...
  • 03-09-2012, 16:39:31
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Fazla ömrü kalmadı merak etmeyin devre arasında azizi al git diye sloganlar atılır
  • 03-09-2012, 17:12:48
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Hala Zicoyu özlüyorum ben.Onun zamanında takımdık biz.Mağlup olurkende kazanırkende..
  • 03-09-2012, 17:27:41
    #63
    Üyeliği durduruldu
    gitmesin tabiki