Aykut Kocaman Gitmeli Mi ? (Anket) - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ? (Anket)
187
●
8.159
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ? (Anket)
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
17
Son
Anket
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
02-09-2012, 15:07:03
#55
Maharaja
bugun merak edılen durum Alex ilk 11 de mi olacak bakalım.
02-09-2012, 15:21:47
#56
Mhmt_Clskn
Maharaja adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bugun merak edılen durum Alex ilk 11 de mi olacak bakalım.
Baroniyi kestiğine göre başlar diye düşünüyorum bakalım ne olacak
03-09-2012, 01:18:35
#57
mmD
Üyeliği durduruldu
Bu adam gitmeden takım düzelmez artık
03-09-2012, 01:32:58
#58
By_ReFLeX
bir t.d nin ipini çeken yine topçulardır.
alex ve baroninin yaptığı gibi...
bence çorap değiştirir gibi t.d değiştirilmemeli.
ama aykutun fb gibi bir takım için yeterli olduğunu düşünmüyorum.
zico vb t.d ler getirilmeli ve uzun süre çalışılmalı.
03-09-2012, 13:16:51
#59
Mhmt_Clskn
Oyuncular tınlamıyo sanırım Aykut Kocaman'ı otoriter değil dediğini yaptıramıyor söz geçiremiyor oyunculara
03-09-2012, 14:59:07
#60
ahmetbenan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Takıma ciddi şekilde zarar vermeye başladı bende kalmasını isterdim fakat takım elden gidiyor bu Selçuk ısrarı nereye kadar sürecek...
03-09-2012, 16:39:31
#61
HatayMaster
Üyeliği durduruldu
Fazla ömrü kalmadı merak etmeyin devre arasında azizi al git diye sloganlar atılır
03-09-2012, 17:12:48
#62
Andrade
Üyeliği durduruldu
Hala Zicoyu özlüyorum ben.Onun zamanında takımdık biz.Mağlup olurkende kazanırkende..
03-09-2012, 17:27:41
#63
Ertan
Üyeliği durduruldu
gitmesin tabiki
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
17
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler