Anket Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
  • 01-09-2012, 12:08:42
    #37
    Zico diyen arkadaşlar iyi güzel bizde istiyoruzda aziz panpa başta olduğu sürece zico gelemez
  • 01-09-2012, 12:15:07
    #38
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zico diyen arkadaşlar iyi güzel bizde istiyoruzda aziz panpa başta olduğu sürece zico gelemez
    Aykut Kocaman Projesinin baş mimarı Aziz Yıldırım zaten.Aykut Kocaman Fenerbahçe'den önce çalıştırdığı kulüplerde ne gibi başarı gösterdi de Fenerbahçe'nin başına geçti acaba.Aziz Yıldırım'ın düşüncesi acemi Aykut zamanla kendini geliştirecek sabredin, sahip çıkın.Sanki Teknik Direktör akademisi Fenerbahçe.
  • 01-09-2012, 12:15:50
    #39
    Aziz Yıldırım da Aykut Kocaman da 3 yıl daha bu kulüpte, kimse süreyi azaltamaz, süre artarsa da kimse şaşırmasın ki bence artmalı.

    İnşallah da gitmez, siz de böyle yazdığınızla kalırsınız
  • 01-09-2012, 12:18:53
    #40
    depooyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aziz Yıldırım da Aykut Kocaman da 3 yıl daha bu kulüpte, kimse süreyi azaltamaz, süre artarsa da kimse şaşırmasın ki bence artmalı.

    İnşallah da gitmez, siz de böyle yazdığınızla kalırsınız
    Aykut Kocaman'ın şuan Fenerbahçe için faydalı yönleri neler acaba hocam söyleyinde biz de öğrenelim.
  • 01-09-2012, 12:42:00
    #41
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aykut Kocaman'ın şuan Fenerbahçe için faydalı yönleri neler acaba hocam söyleyinde biz de öğrenelim.
    Onu çözen yok boşver
  • 01-09-2012, 13:06:14
    #42
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aykut Kocaman'ın şuan Fenerbahçe için faydalı yönleri neler acaba hocam söyleyinde biz de öğrenelim.
    Dur dur az zaman ver twitterden facebooktan başka sitelerden arasın bulsun cevap verir depooyuna soruyosan orjinal cevap alman biraz zor
  • 01-09-2012, 13:07:01
    #43
    Bu adam kaç senedir takımın başında diken üstünde izlemediğim maç sayısı bir elin parmaklarını geçmez...
  • 01-09-2012, 13:27:15
    #44
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam kaç senedir takımın başında diken üstünde izlemediğim maç sayısı bir elin parmaklarını geçmez...
    Rahat kazandığımız maç var yani ?
  • 01-09-2012, 13:28:43
    #45
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahat kazandığımız maç var yani ?
    Şimdi aklıma gelen bi' 4-1'lik Vaslui maçı var onda rahattım. Başka sorsan hatırlayamayabilirim.