GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rahat kazandığımız maç var yani ?
Şimdi aklıma gelen bi' 4-1'lik Vaslui maçı var onda rahattım. Başka sorsan hatırlayamayabilirim.