Aziz Yıldırım da Aykut Kocaman da 3 yıl daha bu kulüpte, kimse süreyi azaltamaz, süre artarsa da kimse şaşırmasın ki bence artmalı.
İnşallah da gitmez, siz de böyle yazdığınızla kalırsınız
Aykut Kocaman'ın şuan Fenerbahçe için faydalı yönleri neler acaba hocam söyleyinde biz de öğrenelim.