Aziz Yıldırım da Aykut Kocaman da 3 yıl daha bu kulüpte, kimse süreyi azaltamaz, süre artarsa da kimse şaşırmasın ki bence artmalı.

İnşallah da gitmez, siz de böyle yazdığınızla kalırsınız