Ooo Aziz başkan güveniyor guizaya, 2 yıl oldu az bir süre alışamadı daha. Patlama yapacaktır.
Tükürdüğünü yala daumu geri getir, guizayı 2 yıl ilk 11in değişilmezi yap.
Sırf kendi egolarını tatmin etmek için guizanın ilk 11de oynadığı takımda semihi paso yedek beklet.
Sonra tek suçlu guiza olsun.