https://www.r10.net/1060522536-post109.html
https://www.r10.net/1061445820-post5.html

Biz 2 - 2,5 sene önce yazmıştık.
Tesisleşme, diğer branşlar demeyin boşuna futbol takımı başarısız olduktan sonra kim sallar diğer braşları.
Şike dalgasından sonra resmen ilah yaptınız adamı.
Aykut'un da zaten ne becerisi, ne icraatı var ki destek olunup, sabredilecek?