Parasal bakımdan Türkiye'nin en değerli takımı Fenerbahçe.Oyunculara bu kadar ücret ödeyipte başarısız olunca ister istemez eleştiri alacaksınız.Paramız var diyor Aziz aga ama iş transfere gelince Aykut Bey kadromuz yeterli diyor ama o yeterli gördüğü kadroyu bir türlü kullanamıyor.