• 05-12-2010, 15:34:59
    #19
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deplasman olarak bu stadı bir biz doldurduk bide Trabzon doldurdu ve dolduracakta.Ancak şunu söylemeliyim ki Trabzon seyircisinin bizden daha çok olacağı aşikar çünkü Trabzon takımı Karadenizi temsil ediyor ve sadece belirli bölgeden seyirci almıyorlar, Trabzon maçına İstanbul da ve çevre illerde yaşayan Samsunlu'da geliyor Ordulu'da bundan dolayı o stad 100 lira yapsalar da dolacaktır, Belediye zaten stat dolacak ben cebime sağlam cukka indireyim demiş, ayıp ediyorlar.
    Samsundan gelende ordudan gelende trabzonsporlu samsunspor taraftari gelmiyor. Bursadan Kocaelinden otobusler kalkacakmis. Bursa sampiyonluga giderken oraya geldi okadar kisi trabzon gecen senelerde normal bir belediye macinda bile bayagi kisi olmustu olimpiyat stadi denince bizim taraftar akla geliyor zaten. Karadenizin takimi degil anadoluda hala ayri yeri vardir trabzonun
  • 05-12-2010, 15:39:40
    #20
    Üyeliği durduruldu
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsundan gelende ordudan gelende trabzonsporlu samsunspor taraftari gelmiyor. Bursadan Kocaelinden otobusler kalkacakmis. Bursa sampiyonluga giderken oraya geldi okadar kisi trabzon gecen senelerde normal bir belediye macinda bile bayagi kisi olmustu olimpiyat stadi denince bizim taraftar akla geliyor zaten. Karadenizin takimi degil anadoluda hala ayri yeri vardir trabzonun
    biz amasyalıyız, köyde gittiğimde tabiki amasya sporun yeri ayrı ama lig maçı izlemek istediklerinde otobüslere gidiyorlardı dediğin gibi gençliğinde babamların fırtınaymış cidden şimdide yeri değişmemiş
  • 05-12-2010, 15:41:48
    #21
    BoRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz amasyalıyız, köyde gittiğimde tabiki amasya sporun yeri ayrı ama lig maçı izlemek istediklerinde otobüslere gidiyorlardı dediğin gibi gençliğinde babamların fırtınaymış cidden şimdide yeri değişmemiş
    lig maci icin samsun ligde olsa ozaman samsun daha yakin orayada giderlerdi 26 sene olcak sampiyon olmamasi trabzonun ayni sehir disinda bile sampiyon olmamasina ragmen taraftari ulunabiliyorsa o takimin degismediginin baska bi kanitidir zaten
  • 05-12-2010, 16:27:45
    #22
    Benim bildiğim kadarı ile 35.000 bilet satılmış. Ki daha maça 6 gün 23 saat 30 dakika var Daha biz bile bielt almadık.
  • 05-12-2010, 16:31:42
    #23
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim kadarı ile 35.000 bilet satılmış. Ki daha maça 6 gün 23 saat 30 dakika var Daha biz bile bielt almadık.
    karaborsaya dusecek desene biletler maca 3-4 gun kala
  • 05-12-2010, 18:46:53
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Gelen var mı ?
  • 05-12-2010, 18:52:10
    #25
    Ben de özel araba ile arkadaşlarımla Trabzondan gitmeyi planlıyorum. Bilet fiyatlarının bu şekilde değişken olması gerçekten de etik değil ancak maddi durumunu zorlamayacak olan gurbetçilerin o stadın birçok bölümünü dolduracağını sanıyorum.
  • 05-12-2010, 19:24:09
    #26
    TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Gelen var mı ?
    gise size calisti sanirim helal olsun
  • 10-12-2010, 17:11:16
    #27
    Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taraftarlarının olmaması bu takımların suçu mu? Çıkıp futbollarını oynuyorlarsa, ligde kalacak kadar puan alabiliyorlarsa neden ligden atılacaklarmış? Taraftarı olupta ligden düşenlerde oynasınlar İBB gibi. Helal olsun adamlara. Taraftar desteği olmadan ilk 5'deler. Taraftarları olmadan bile kaç yıldır Süper ligdeler. Büyük takımlara kök söktürüyorlar.
    evet çok iyi oynuyorlar ama büyük takımlarla oynadığı maçlar dışında futbolu takipmi ediliyor doğru düzgün. kime oynuyorlar bunlar burası süper lig yahu koskoca Türkiyenin en iyi ligi