Deplasman olarak bu stadı bir biz doldurduk bide Trabzon doldurdu ve dolduracakta.Ancak şunu söylemeliyim ki Trabzon seyircisinin bizden daha çok olacağı aşikar çünkü Trabzon takımı Karadenizi temsil ediyor ve sadece belirli bölgeden seyirci almıyorlar, Trabzon maçına İstanbul da ve çevre illerde yaşayan Samsunlu'da geliyor Ordulu'da bundan dolayı o stad 100 lira yapsalar da dolacaktır, Belediye zaten stat dolacak ben cebime sağlam cukka indireyim demiş, ayıp ediyorlar.
Samsundan gelende ordudan gelende trabzonsporlu samsunspor taraftari gelmiyor. Bursadan Kocaelinden otobusler kalkacakmis. Bursa sampiyonluga giderken oraya geldi okadar kisi trabzon gecen senelerde normal bir belediye macinda bile bayagi kisi olmustu olimpiyat stadi denince bizim taraftar akla geliyor zaten. Karadenizin takimi degil anadoluda hala ayri yeri vardir trabzonun