biz amasyalıyız, köyde gittiğimde tabiki amasya sporun yeri ayrı ama lig maçı izlemek istediklerinde otobüslere gidiyorlardı dediğin gibi gençliğinde babamların fırtınaymış cidden şimdide yeri değişmemiş
lig maci icin samsun ligde olsa ozaman samsun daha yakin orayada giderlerdi

26 sene olcak sampiyon olmamasi trabzonun ayni sehir disinda bile sampiyon olmamasina ragmen taraftari ulunabiliyorsa o takimin degismediginin baska bi kanitidir zaten