Ben de özel araba ile arkadaşlarımla Trabzondan gitmeyi planlıyorum. Bilet fiyatlarının bu şekilde değişken olması gerçekten de etik değil ancak maddi durumunu zorlamayacak olan gurbetçilerin o stadın birçok bölümünü dolduracağını sanıyorum.