Samsundan gelende ordudan gelende trabzonsporlu samsunspor taraftari gelmiyor. Bursadan Kocaelinden otobusler kalkacakmis. Bursa sampiyonluga giderken oraya geldi okadar kisi trabzon gecen senelerde normal bir belediye macinda bile bayagi kisi olmustu olimpiyat stadi denince bizim taraftar akla geliyor zaten. Karadenizin takimi degil anadoluda hala ayri yeri vardir trabzonun
biz amasyalıyız, köyde gittiğimde tabiki amasya sporun yeri ayrı ama lig maçı izlemek istediklerinde otobüslere gidiyorlardı dediğin gibi gençliğinde babamların fırtınaymış cidden şimdide yeri değişmemiş