Taraftarlarının olmaması bu takımların suçu mu? Çıkıp futbollarını oynuyorlarsa, ligde kalacak kadar puan alabiliyorlarsa neden ligden atılacaklarmış? Taraftarı olupta ligden düşenlerde oynasınlar İBB gibi. Helal olsun adamlara. Taraftar desteği olmadan ilk 5'deler. Taraftarları olmadan bile kaç yıldır Süper ligdeler. Büyük takımlara kök söktürüyorlar.
evet çok iyi oynuyorlar ama büyük takımlarla oynadığı maçlar dışında futbolu takipmi ediliyor doğru düzgün. kime oynuyorlar bunlar burası süper lig yahu koskoca Türkiyenin en iyi ligi