• 04-12-2010, 22:47:07
    #10
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendi taraftari takim kadrosuyla ayni sayidir. Dikkat ederseniz diger maclarda rakip seyirci kavramiyla bir bolge ayirilir. Burda oyle bir durum yok adil bir durum degil ne olursa olsun
  • 04-12-2010, 23:18:34
    #11
    ibb kasımpaşa böyle taraftarı olmayan takımları atacaksın şu ligden.
  • 05-12-2010, 00:38:30
    #12
    kasimpasali taraftar var tabikide. Koskoca ilce sonucta stadi dahi var. Belediye ve zamanin hacettepesi daha iyi ornek olabilir. Aslinda istanbulspor vardi onceden hani onunla belediye isim degistirmesine gitse yada 1 catida bulussalar.
  • 05-12-2010, 01:31:32
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    15.000 cıvarı bılet satılmış arkadaşımdan aldığım duyuma göre.
  • 05-12-2010, 01:34:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15.000 cıvarı bılet satılmış arkadaşımdan aldığım duyuma göre.
    Hiçbirşey...
  • 05-12-2010, 01:38:51
    #15
    Bahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbirşey...
    Daha 8 gün var maça
  • 05-12-2010, 01:52:31
    #16
    RrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibb kasımpaşa böyle taraftarı olmayan takımları atacaksın şu ligden.
    Taraftarlarının olmaması bu takımların suçu mu? Çıkıp futbollarını oynuyorlarsa, ligde kalacak kadar puan alabiliyorlarsa neden ligden atılacaklarmış? Taraftarı olupta ligden düşenlerde oynasınlar İBB gibi. Helal olsun adamlara. Taraftar desteği olmadan ilk 5'deler. Taraftarları olmadan bile kaç yıldır Süper ligdeler. Büyük takımlara kök söktürüyorlar.
  • 05-12-2010, 02:00:01
    #17
    Bahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbirşey...

    biletler dun satisa cikti ve maca bir hafta var ve dun son maci oynadik yani bir sonraki mac biletleri satilmis 15.000 tane
  • 05-12-2010, 12:28:06
    #18
    Deplasman olarak bu stadı bir biz doldurduk bide Trabzon doldurdu ve dolduracakta.Ancak şunu söylemeliyim ki Trabzon seyircisinin bizden daha çok olacağı aşikar çünkü Trabzon takımı Karadenizi temsil ediyor ve sadece belirli bölgeden seyirci almıyorlar, Trabzon maçına İstanbul da ve çevre illerde yaşayan Samsunlu'da geliyor Ordulu'da bundan dolayı o stad 100 lira yapsalar da dolacaktır, Belediye zaten stat dolacak ben cebime sağlam cukka indireyim demiş, ayıp ediyorlar.