adil bir durum degil ne olursa olsun
Fener'e 20 Trabzon'a 60
31
●1.490
- 05-12-2010, 01:38:51Daha 8 gün var maçaBahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2010, 01:52:31Taraftarlarının olmaması bu takımların suçu mu? Çıkıp futbollarını oynuyorlarsa, ligde kalacak kadar puan alabiliyorlarsa neden ligden atılacaklarmış? Taraftarı olupta ligden düşenlerde oynasınlar İBB gibi. Helal olsun adamlara. Taraftar desteği olmadan ilk 5'deler. Taraftarları olmadan bile kaç yıldır Süper ligdeler. Büyük takımlara kök söktürüyorlar.RrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2010, 02:00:01Bahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biletler dun satisa cikti ve maca bir hafta var ve dun son maci oynadik yani bir sonraki mac biletleri satilmis 15.000 tane
- 05-12-2010, 12:28:06Deplasman olarak bu stadı bir biz doldurduk bide Trabzon doldurdu ve dolduracakta.Ancak şunu söylemeliyim ki Trabzon seyircisinin bizden daha çok olacağı aşikar çünkü Trabzon takımı Karadenizi temsil ediyor ve sadece belirli bölgeden seyirci almıyorlar, Trabzon maçına İstanbul da ve çevre illerde yaşayan Samsunlu'da geliyor Ordulu'da bundan dolayı o stad 100 lira yapsalar da dolacaktır, Belediye zaten stat dolacak ben cebime sağlam cukka indireyim demiş, ayıp ediyorlar.