ibb kasımpaşa böyle taraftarı olmayan takımları atacaksın şu ligden.
Taraftarlarının olmaması bu takımların suçu mu? Çıkıp futbollarını oynuyorlarsa, ligde kalacak kadar puan alabiliyorlarsa neden ligden atılacaklarmış? Taraftarı olupta ligden düşenlerde oynasınlar İBB gibi. Helal olsun adamlara. Taraftar desteği olmadan ilk 5'deler. Taraftarları olmadan bile kaç yıldır Süper ligdeler. Büyük takımlara kök söktürüyorlar.