kasimpasali taraftar var tabikide. Koskoca ilce sonucta stadi dahi var. Belediye ve zamanin hacettepesi daha iyi ornek olabilir. Aslinda istanbulspor vardi onceden hani onunla belediye isim degistirmesine gitse yada 1 catida bulussalar.