• 10-12-2010, 22:58:29
    #28
    Hazır ol istanbul. 1 gece trabzon olacaksın.
  • 10-12-2010, 23:11:32
    #29
    RrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibb kasımpaşa böyle taraftarı olmayan takımları atacaksın şu ligden.
    Kasımpaşa'nın taraftarı yok diyeni Kasımpaşaya davet edelim, bi maça konaklama dahil her şeyiyle gelsin.
    Ağzı olan konuşuyo.
  • 11-12-2010, 00:26:00
    #30
    RrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet çok iyi oynuyorlar ama büyük takımlarla oynadığı maçlar dışında futbolu takipmi ediliyor doğru düzgün. kime oynuyorlar bunlar burası süper lig yahu koskoca Türkiyenin en iyi ligi
    Ufakta olsa taraftar grubu var İBB nin de

  • 11-12-2010, 01:41:21
    #31
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufakta olsa taraftar grubu var İBB nin de

    Bunlar inci sözlük grubu


    Bu arada maça her zamanki gibi gidiyoruz takıma destek sonsuz yarın uçakla istanbuldayız kısmetse
  • 11-12-2010, 02:04:04
    #32
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasımpaşa'nın taraftarı yok diyeni Kasımpaşaya davet edelim, bi maça konaklama dahil her şeyiyle gelsin.
    Ağzı olan konuşuyo.
    Arkadas yeni yapilan karsi tribunun acik olmadigi icin bos gorundugunu baz alarak oyle dusundu sanirim