Deplasman olarak bu stadı bir biz doldurduk bide Trabzon doldurdu ve dolduracakta.Ancak şunu söylemeliyim ki Trabzon seyircisinin bizden daha çok olacağı aşikar çünkü Trabzon takımı Karadenizi temsil ediyor ve sadece belirli bölgeden seyirci almıyorlar, Trabzon maçına İstanbul da ve çevre illerde yaşayan Samsunlu'da geliyor Ordulu'da bundan dolayı o stad 100 lira yapsalar da dolacaktır, Belediye zaten stat dolacak ben cebime sağlam cukka indireyim demiş, ayıp ediyorlar.