• 29-08-2010, 00:13:11
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Başka Takıma Transfer Olmak İstiyorum Ben Bunun İçinde Kulübümden Lisansımı Almam Gerek Kulüp Başkanı Vermiyor Diyelim Ne Yapmam Gerek ?

    ASKF Amatör Spor Külüpleri Federasyonuna Girdim Ve Araştırdım Şu Yazıyor ;

    "
    2010-2011 FUTBOL SEZONU AMATÖR LİGLERDE UYGULANACAK İŞLEM BEDELLERİ
    KULÜP DEĞİŞTİRME 1997 ve daha küçük doğumlular için
    TFF HESABINA YATACAK BEDEL (TL)
    50
    ASKF HESABINA YATACAK BEDEL (TL)
    -
    TASKK HESABINA YATACAK BEDEL(TL)
    -
    TOPLAM (TL)
    50"


    Başkan Lisansımı Vermiyor Diyelim Ben TFF Hesabına Gerekli Ücreti Yatırdım Alabilirmiyim Sizce ?
  • 29-08-2010, 00:57:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Lisansını sen alamazsın anca transfer olacağın kulüp satın alabilir onuda takımının karar verdiği fiyatla. Yani bir nevi futbolcu gibi satılmış olacaksın.

    Yaşını bilmiyorum ama tahminen 15-16 civarı bir şeydir, 23 yaşına kadar kulübün seni satmadığı sürece kalma zorunluluğun var..
  • 29-08-2010, 00:59:41
    #3
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisansını sen alamazsın anca transfer olacağın kulüp satın alabilir onuda takımının karar verdiği fiyatla. Yani bir nevi futbolcu gibi satılmış olacaksın.

    Yaşını bilmiyorum ama tahminen 15-16 civarı bir şeydir, 23 yaşına kadar kulübün seni satmadığı sürece kalma zorunluluğun var..
    Aynen arkadaş doğru diyor..Sırf hocan yetiştirme parası diye adamlardan fazla para ister, satmak istemez..Aynısı bizim arkadaşın başına geldi hala aynı kulübünde oynuo
  • 29-08-2010, 01:01:01
    #4
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisansını sen alamazsın anca transfer olacağın kulüp satın alabilir onuda takımının karar verdiği fiyatla. Yani bir nevi futbolcu gibi satılmış olacaksın.
    Ben Külübümden Lisansımı Alıp Herhangi Bir Kulübe Gitsem Olmaz Yani ?

    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23 yaşına kadar kulübün seni satmadığı sürece kalma zorunluluğun var..
    Hmm Bu Kesin doğru değil bence bi abim var 19 yaşında şuan lisansı elinde ??

    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen arkadaş doğru diyor..Sırf hocan yetiştirme parası diye adamlardan fazla para ister, satmak istemez..Aynısı bizim arkadaşın başına geldi hala aynı kulübünde oynuo
    Ne Yetiştirme Parası Yaa 5 Sene Oynadım 3 Sene As 2 Sene Yedek Çıktım
    6.Senemdede Külübede oturma nedeniyle 7.senemi başka bi takımda geçirmek istiyorum..... off

    En İyisi Külüp Başkanıyla Aramın İyi Olmasıı ???
  • 29-08-2010, 01:27:53
    #5
    Bende öle bir hata yapıyordum zamanında Atillasporda oynarken göztepe antrenörleri tarafından beğenilmiştim alt yapılarında oynadım şanssızlık ben oynadığım dönem göztepe amatöre düştü takım içinde olsun alt yapı olsun bir karmaşa vardı o sırada bende ayrıldım akılsızlık yaptım amatör bir ekibe gitmiştim..

    Böyle bir başkan olamazya bir gol yesek ana avrad söverdi Futbolculara el kaldırırdı filan

    Allaha şükür lisansımı onlara aldırmadan ayrılmıştım sonra ne oldu ne bitti bilmiyorum tekrardan devam etmek istiyorum ama kulüp arayıp bulmak lazım birde 10 kilo fazlam var onları vermek lazım vs uzun iş
  • 29-08-2010, 01:31:04
    #6
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir başkan olamazya bir gol yesek ana avrad söverdi F
    Hehehe Adam Külübün İyiliğini İstiyor İşte (:
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbolculara el kaldırırdı filan
    Aynen Bizim Ligde Böyle Bi Teknik Direktör Vardı Gol Atınca Rakip Yani Biz Diyelim Gelin Len Buraya Diyodu Tekme Tokat Dövüyodu Biz Maç İçinde Gülmekten Kırılıyorduk..

    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allaha şükür lisansımı onlara aldırmadan ayrılmıştım sonra ne oldu ne bitti bilmiyorum tekrardan devam etmek istiyorum ama kulüp arayıp bulmak lazım birde 10 kilo fazlam var onları vermek lazım vs uzun iş
    Nasıl aldın lisansıı ? banada söylee
  • 29-08-2010, 01:31:57
    #7
    Hab şöyle yap git adam akıllı bir ekip bul başkanınla otur filan aile sebeplerini göster vs ayrılmak zorundayım de azıcık duygusallık yap eminim başkanın lisansını o kulübe vericektir..

    Adam akıllı kulübünde oynadıktan sonra istediğin bir kulübe gidersin...

    Sen sen ol dengesiz başkanların bulunduğu amatör kulüplerde oynama sonun benim gibi olur aman Allah..

    Yağmur çamur demeden yaptığımız antremanları bilirdik..Bizim stad toprak sahaydı yağmur yağdı yüzüyorduk deyim yerindeyse
  • 29-08-2010, 01:33:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    23'üne kadar yetiştirilmenden sorumlular ve 23 yaşına kadar onlar satmadığı sürece hiçbir yere gidemezsin. Taa Filiz lisans adıyla bilinen ilk lisans'ın kuralı bu.

    (Kendimden biliyorum, transfer olamadım..)
  • 29-08-2010, 01:36:25
    #9
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hehehe Adam Külübün İyiliğini İstiyor İşte (:

    Aynen Bizim Ligde Böyle Bi Teknik Direktör Vardı Gol Atınca Rakip Yani Biz Diyelim Gelin Len Buraya Diyodu Tekme Tokat Dövüyodu Biz Maç İçinde Gülmekten Kırılıyorduk..



    Nasıl aldın lisansıı ? banada söylee
    Lisansımı hiç almadılar şöyle söylüyeyim göztepede bir maçta izlemişler beni şansya o maçta 1 gol 1 asist oynamıştım ofansif sağ mevkide görevliydim..

    3 Aylık deneme anlaşmışlar alt yapı hocası söylemişti bende göztepe amatörde diye kabul ettim gittim onlara..

    Bir kaç hazırlık maçında görev aldım adam diyordu sürekli 11 de yer alıcaksın sana güveniyorum bende ne güzel alt yapıdan as takıma transferim diye havalanıyordum orda burda..

    Daha sonra bazı gerçekleri anladım ayrıldım lisansım göztepede kaldı..

    Ama çoktan süresi bitmiştir gidip bir kulüp bulup yenilemem lazım ama nasıl olucak işler bilmiyorum nerden baksan 4 yıl önceydi bir kaç prosedür değişmiş..

    Seni bırakmak istemiyorsa lisans süren bitene kadar takımdan ayrıl bitince senin isteğin olmadan yenileyemezler..Tabi sana sözleşme filan imzalatmadılarsa bizim bir arkadaş 5 senelik imzalayıp hayatını karartmıştı..Ayrılamıyordu bir türlü