Lisansını sen alamazsın anca transfer olacağın kulüp satın alabilir onuda takımının karar verdiği fiyatla. Yani bir nevi futbolcu gibi satılmış olacaksın.
Yaşını bilmiyorum ama tahminen 15-16 civarı bir şeydir, 23 yaşına kadar kulübün seni satmadığı sürece kalma zorunluluğun var..