Merhaba Arkadaşlar Başka Takıma Transfer Olmak İstiyorum Ben Bunun İçinde Kulübümden Lisansımı Almam Gerek Kulüp Başkanı Vermiyor Diyelim Ne Yapmam Gerek ?
ASKF Amatör Spor Külüpleri Federasyonuna Girdim Ve Araştırdım Şu Yazıyor ;
"
2010-2011 FUTBOL SEZONU AMATÖR LİGLERDE UYGULANACAK İŞLEM BEDELLERİ
KULÜP DEĞİŞTİRME 1997 ve daha küçük doğumlular için
TFF HESABINA YATACAK BEDEL (TL)
50
ASKF HESABINA YATACAK BEDEL (TL)
-
TASKK HESABINA YATACAK BEDEL(TL)
-
TOPLAM (TL)
50"
Başkan Lisansımı Vermiyor Diyelim Ben TFF Hesabına Gerekli Ücreti Yatırdım Alabilirmiyim Sizce ?