Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisansını sen alamazsın anca transfer olacağın kulüp satın alabilir onuda takımının karar verdiği fiyatla. Yani bir nevi futbolcu gibi satılmış olacaksın.

Yaşını bilmiyorum ama tahminen 15-16 civarı bir şeydir, 23 yaşına kadar kulübün seni satmadığı sürece kalma zorunluluğun var..
Aynen arkadaş doğru diyor..Sırf hocan yetiştirme parası diye adamlardan fazla para ister, satmak istemez..Aynısı bizim arkadaşın başına geldi hala aynı kulübünde oynuo