Böyle bir başkan olamazya bir gol yesek ana avrad söverdi

F
Hehehe Adam Külübün İyiliğini İstiyor İşte (:

Futbolculara el kaldırırdı filan
Aynen Bizim Ligde Böyle Bi Teknik Direktör Vardı Gol Atınca Rakip Yani Biz Diyelim Gelin Len Buraya Diyodu Tekme Tokat Dövüyodu Biz Maç İçinde Gülmekten Kırılıyorduk..
Allaha şükür lisansımı onlara aldırmadan ayrılmıştım sonra ne oldu ne bitti bilmiyorum tekrardan devam etmek istiyorum ama kulüp arayıp bulmak lazım birde 10 kilo fazlam var onları vermek lazım vs uzun iş
Nasıl aldın lisansıı ? banada söylee