Bende öle bir hata yapıyordum zamanında Atillasporda oynarken göztepe antrenörleri tarafından beğenilmiştim alt yapılarında oynadım şanssızlık ben oynadığım dönem göztepe amatöre düştü takım içinde olsun alt yapı olsun bir karmaşa vardı o sırada bende ayrıldım akılsızlık yaptım amatör bir ekibe gitmiştim..

Böyle bir başkan olamazya bir gol yesek ana avrad söverdi Futbolculara el kaldırırdı filan

Allaha şükür lisansımı onlara aldırmadan ayrılmıştım sonra ne oldu ne bitti bilmiyorum tekrardan devam etmek istiyorum ama kulüp arayıp bulmak lazım birde 10 kilo fazlam var onları vermek lazım vs uzun iş