Lisansını sen alamazsın anca transfer olacağın kulüp satın alabilir onuda takımının karar verdiği fiyatla. Yani bir nevi futbolcu gibi satılmış olacaksın.
Ben Külübümden Lisansımı Alıp Herhangi Bir Kulübe Gitsem Olmaz Yani ?
23 yaşına kadar kulübün seni satmadığı sürece kalma zorunluluğun var..
Hmm Bu Kesin doğru değil bence bi abim var 19 yaşında şuan lisansı elinde ??
Aynen arkadaş doğru diyor..Sırf hocan yetiştirme parası diye adamlardan fazla para ister, satmak istemez..Aynısı bizim arkadaşın başına geldi hala aynı kulübünde oynuo
Ne Yetiştirme Parası Yaa 5 Sene Oynadım 3 Sene As 2 Sene Yedek Çıktım

6.Senemdede Külübede oturma nedeniyle 7.senemi başka bi takımda geçirmek istiyorum..... off
En İyisi Külüp Başkanıyla Aramın İyi Olmasıı ???