Hab şöyle yap git adam akıllı bir ekip bul başkanınla otur filan aile sebeplerini göster vs ayrılmak zorundayım de azıcık duygusallık yap eminim başkanın lisansını o kulübe vericektir..
Adam akıllı kulübünde oynadıktan sonra istediğin bir kulübe gidersin...
Sen sen ol dengesiz başkanların bulunduğu amatör kulüplerde oynama sonun benim gibi olur aman Allah..
Yağmur çamur demeden yaptığımız antremanları bilirdik..Bizim stad toprak sahaydı yağmur yağdı yüzüyorduk deyim yerindeyse