• 05-04-2010, 20:36:15
    #46
    Bir Galatasaray'lı olarak Sarı meleklerin final kupasını kaldırmasını isterdim.. Türkiye'deki liglerde Fenerbahçenin spor dallarında kaybetmesini isteyebilirim. Ama söz konusu avrupa ve dünya ile alakalıysa Fenerbahçe'nin, Beşiktaş'ın ve diğer kulüplerimizin arkasındayım... Finale ciktiklari için tebrik ediyorum.. Son sete kadar uzamıştı. O kupa Türkiye'ye gelebilirdi. Sağlık olsun. Bir dahaki seneye artık.
  • 05-04-2010, 21:02:48
    #47
    Sarı Melekleri ülkemizi böyle bir platformda ellerinden geldigi kadar temsil ettigi için tebrik ederim.
  • 05-04-2010, 22:18:57
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Seneye en fazla iki yabancı oynatılacakmış diye duydum. Bu kuralı biraz gevşetmek için baskı yapıyorlarmış. Umarım böyle bir kural getirilmez. Çünkü eğer gelirse bence Final Four'a kalan bir Türk takımı görmemiz bile zor.
  • 05-04-2010, 22:23:50
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye en fazla iki yabancı oynatılacakmış diye duydum. Bu kuralı biraz gevşetmek için baskı yapıyorlarmış. Umarım böyle bir kural getirilmez. Çünkü eğer gelirse bence Final Four'a kalan bir Türk takımı görmemiz bile zor.

    Bunu bende duydum nasıl bir iş anlamadım bu kadarıda çok çok az olur 4-5 yapsalar anlarımda 2 püff başarı hayal olur
  • 07-04-2010, 14:39:46
    #50
    Backlink Hizmetleri
    En fazla 2 yabancı oynatılma kurarı getirilirse gerçekten yazık olur. Fenerbahçe Acıbadem bu kadroyu bozmak zorunda kalmazsa her sene dörtlü finale katılır diye düşünüyorum. Yabancı kısıtlamasına kesinlikle karşıyız.