Sarı Meleklerimiz Finalde....
49
●1.553
- 05-04-2010, 20:36:15Bir Galatasaray'lı olarak Sarı meleklerin final kupasını kaldırmasını isterdim.. Türkiye'deki liglerde Fenerbahçenin spor dallarında kaybetmesini isteyebilirim. Ama söz konusu avrupa ve dünya ile alakalıysa Fenerbahçe'nin, Beşiktaş'ın ve diğer kulüplerimizin arkasındayım... Finale ciktiklari için tebrik ediyorum.. Son sete kadar uzamıştı. O kupa Türkiye'ye gelebilirdi. Sağlık olsun. Bir dahaki seneye artık.
- 05-04-2010, 22:23:50Üyeliği durdurulduTyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu bende duydum nasıl bir iş anlamadım bu kadarıda çok çok az olur 4-5 yapsalar anlarımda 2 püff başarı hayal olur - 07-04-2010, 14:39:46En fazla 2 yabancı oynatılma kurarı getirilirse gerçekten yazık olur. Fenerbahçe Acıbadem bu kadroyu bozmak zorunda kalmazsa her sene dörtlü finale katılır diye düşünüyorum. Yabancı kısıtlamasına kesinlikle karşıyız.