• 04-04-2010, 20:31:09
    #37
    4. seti de kazandık. 2-2

    haydi SARI MELEKLER
  • 04-04-2010, 20:48:52
    #38
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazik oldu ama yinede tebrikler
  • 04-04-2010, 20:49:04
    #39
    Üyeliği durduruldu
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    ...
  • 04-04-2010, 20:55:51
    #40
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun.
  • 04-04-2010, 20:55:56
    #41
    2-0 dan 2-2 yaptı meleklerimiz. 2-0'ken de gururumuzdu. 2-2 olduğunda da. Şimdi de.

    Yalnızca Fenerbahçe taraftarının değil tüm Türkiye'nin gururu oldular.

    Armanın Gururu Sarı Melekler. Herşey için teşekkürler.

    Geçmiş olsun yerine sarı meleklerimizi tebrik etmeliyiz.
  • 04-04-2010, 20:58:18
    #42
    İyi oynadık bence kazanamadık ama bize bu güzel maçı ve maçları yaşattıkları için teşekkürler.
  • 04-04-2010, 20:59:58
    #43
    Çok yazık oldu . Gerçekten çok ama çok üzüldüm . Sarı Meleklerle gurur duyoyorum.Ellerinden geleni yaptılar ancak son sette maalesef tecrübe eksikliği maçı kaybetmemize neden oldu.Orada olmak ve final maçını oynamak da bir başarı.Bu takım sadece bu sene için kurulmadı . Sonraki senelerdede bu tip başarılar bekliyorum.
  • 04-04-2010, 21:25:50
    #44
    Tek eksiğimiz kupa. Helal olsun size Sarı Melekler.
  • 05-04-2010, 15:48:09
    #45
    Üyeliği durduruldu
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun.
    şu mesajıma - rep atan zihniyeti anlamıyorum.