4. seti de kazandık. 2-2
haydi SARI MELEKLER
Sarı Meleklerimiz Finalde....
49
●1.553
- 04-04-2010, 20:55:562-0 dan 2-2 yaptı meleklerimiz. 2-0'ken de gururumuzdu. 2-2 olduğunda da. Şimdi de.
Yalnızca Fenerbahçe taraftarının değil tüm Türkiye'nin gururu oldular.
Armanın Gururu Sarı Melekler. Herşey için teşekkürler.
Geçmiş olsun yerine sarı meleklerimizi tebrik etmeliyiz. - 04-04-2010, 20:59:58Çok yazık oldu . Gerçekten çok ama çok üzüldüm . Sarı Meleklerle gurur duyoyorum.Ellerinden geleni yaptılar ancak son sette maalesef tecrübe eksikliği maçı kaybetmemize neden oldu.Orada olmak ve final maçını oynamak da bir başarı.Bu takım sadece bu sene için kurulmadı . Sonraki senelerdede bu tip başarılar bekliyorum.
- 05-04-2010, 15:48:09Üyeliği durdurulduşu mesajıma - rep atan zihniyeti anlamıyorum.bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle