Sarı Meleklerimiz Finalde....
49
●1.553
- 03-04-2010, 22:11:32Üyeliği durdurulduTebrikler Fenerbahçe
bu arada
Google Fan Webmaster Forum > Sosyal > Off-Topic > Futbol
- 04-04-2010, 00:01:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Daha uygunu yok (:bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2010, 00:09:48sonları çok heyecanlıydı kazanan biz olduk inşallah kupayıda alıcaz yenilmezlik serisini 38 maça çıkarttı
her zaman övünüyorum biz spor kulübüyüz sadece isminde yazmakla olmuyor ! Her dalda Fenerbahçe'm harika..
- 04-04-2010, 12:31:06Çok heyecanlı maç oldu. Heyecandan öleceğim sandım bir an. Futbol takımı böyle olsa demek ki kalpten gideceğiz. İnş. bugün kupayı alırız.