• 03-04-2010, 20:18:55
    #10
    Helal olsun valla Fenerbahçe'li olmaktan gurur duyuyorum sayelerinde bir kez daha
  • 03-04-2010, 20:29:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Onlar bizim Meleklerimiz gurur duyuyoruz kendileri ile Tebrikler Meleklerimize
  • 03-04-2010, 20:48:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Tebrik ederim. Çok heyecanlı maçtı. Bi' an kaybedeceğimizi sandım ama çok şükür kazandık. İnşallah finalden de böyle gülerek ayrılırlar.

    Gamova Forever!
  • 03-04-2010, 20:51:59
    #13
    Son sette 4-5 kere maç sayısını çevirdik hot zıplayıp hop oturdum Canne'den üstün oldğumuz kesindi fakat manşet almadaki beceriksizliğimiz maçı kaybetme noktasına getirdi fakat biraz da şansın yardımıyla kazandık . Tebrikler Sarı Melekler.
  • 03-04-2010, 21:58:43
    #14
    1907'de doğdu aşkımız.
    Sarı Lacivert renkleri oldu şarkımız.
    Sporun her dalında bizim şanımız.
    Hiç bitmedi, bitmeyecek bizim aşkımız.


    Tebrikler Sarı melekler. Kupayı istiyoruz.
  • 03-04-2010, 22:11:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler Fenerbahçe

    bu arada

    Google Fan Webmaster Forum > Sosyal > Off-Topic > Futbol
  • 04-04-2010, 00:01:46
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler Fenerbahçe

    bu arada

    Google Fan Webmaster Forum > Sosyal > Off-Topic > Futbol
    Daha uygunu yok (:
  • 04-04-2010, 00:09:48
    #17
    sonları çok heyecanlıydı kazanan biz olduk inşallah kupayıda alıcaz yenilmezlik serisini 38 maça çıkarttı her zaman övünüyorum biz spor kulübüyüz sadece isminde yazmakla olmuyor ! Her dalda Fenerbahçe'm harika..
  • 04-04-2010, 12:31:06
    #18
    Çok heyecanlı maç oldu. Heyecandan öleceğim sandım bir an. Futbol takımı böyle olsa demek ki kalpten gideceğiz. İnş. bugün kupayı alırız.