Konu
Sarı Meleklerimiz Finalde....
03-04-2010, 20:51:59
#13
NarkozFB!
Son sette 4-5 kere maç sayısını çevirdik hot zıplayıp hop oturdum
Canne'den üstün oldğumuz kesindi fakat manşet almadaki beceriksizliğimiz maçı kaybetme noktasına getirdi fakat biraz da şansın yardımıyla kazandık . Tebrikler Sarı Melekler.