• 04-04-2010, 19:52:28
    #28
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun
  • 04-04-2010, 19:58:26
    #29
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    Sonuna kadar savaşacağız.

    Edit: 3. seti aldık. 2-1. Haydi sarı melekler.
  • 04-04-2010, 19:59:57
    #30
    3 seti aldık 25-22 evet kızlar ya işte böyle. Bu set çok güzel geçti daha hiçbirşey bitmedi
  • 04-04-2010, 20:06:08
    #31
    4. sete çok iyi başladık. Umarım böyle devam eder de kupayı ülkemize getirirler.
  • 04-04-2010, 20:09:27
    #32
    Takım süper başladı 7-1 öndeyiz ya kendilerine geldiler. Rakip te biraz yoruldu sanırım.
    Futbolda da öndeyiz.

    Bastır fenerim
  • 04-04-2010, 20:23:15
    #33
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla ne yalan soylim fenerbahce futbol takimi avrupada oynarken bole icimde destek olmuyor bir fenerbahceli olmayan biri olarak. simdi attiklari sayida seviniyorum guzel mac oluyor. Nedeni birazda futboldaki abarti ve artik gina gelen tartismalar dalga gecmeler vs.

    4. set fenerin oluyor gibi final seti gelecek.
  • 04-04-2010, 20:25:37
    #34
    Açıkcası benimde çoğu bjk,gs arkadaşım da fenerbahçeyi destekliyor voleybolda. Dediğin gibi futbolda ister istemez bu zor oluyor.

    Bu seti de kesin aldık gibi 22-14 şuanda farkı koyduk. Son sette artık yenmemiz lazım. Ama onlar da bu seti gözden çıkardılar eğer değişiklik yapar ve girenler iyi oynarsa işimiz zor.
  • 04-04-2010, 20:29:18
    #35
    futbol degil aslinda asil soz konusu olan yani baska takimi tutuyor olmam degil misal sampiyonluk sonrasinda abartili sevinmeler diger takimlara laf atmalar dovusler vs vs. ama suan ister gs olsun ister bjk olsun voleybolda ulkemizi temsil eden tabiki desteklerim. futbolun da voleybol gibi bir oyun oldugunu artik ogrenmemiz gerekiyor taraftarlar olarak.

    4. set geldi artik 2 sayi kaldi
  • 04-04-2010, 20:31:05
    #36
    ahanda final seti

    bilmeyenler trt1de guzel mac oluyor izlenilesi