Sarı Meleklerimiz Finalde....
49
●1.553
- 04-04-2010, 19:58:26Sonuna kadar savaşacağız.demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Edit: 3. seti aldık. 2-1. Haydi sarı melekler. - 04-04-2010, 20:23:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.valla ne yalan soylim fenerbahce futbol takimi avrupada oynarken bole icimde destek olmuyor bir fenerbahceli olmayan biri olarak. simdi attiklari sayida seviniyorum guzel mac oluyor. Nedeni birazda futboldaki abarti ve artik gina gelen tartismalar dalga gecmeler vs.
4. set fenerin oluyor gibi final seti gelecek. - 04-04-2010, 20:25:37Açıkcası benimde çoğu bjk,gs arkadaşım da fenerbahçeyi destekliyor voleybolda. Dediğin gibi futbolda ister istemez bu zor oluyor.
Bu seti de kesin aldık gibi 22-14 şuanda farkı koyduk. Son sette artık yenmemiz lazım. Ama onlar da bu seti gözden çıkardılar eğer değişiklik yapar ve girenler iyi oynarsa işimiz zor. - 04-04-2010, 20:29:18futbol degil aslinda asil soz konusu olan yani baska takimi tutuyor olmam degil misal sampiyonluk sonrasinda abartili sevinmeler diger takimlara laf atmalar dovusler vs vs. ama suan ister gs olsun ister bjk olsun voleybolda ulkemizi temsil eden tabiki desteklerim. futbolun da voleybol gibi bir oyun oldugunu artik ogrenmemiz gerekiyor taraftarlar olarak.
4. set geldi artik 2 sayi kaldi
