valla ne yalan soylim fenerbahce futbol takimi avrupada oynarken bole icimde destek olmuyor bir fenerbahceli olmayan biri olarak. simdi attiklari sayida seviniyorum guzel mac oluyor. Nedeni birazda futboldaki abarti ve artik gina gelen tartismalar dalga gecmeler vs.

4. set fenerin oluyor gibi final seti gelecek.