• 04-04-2010, 12:32:47
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Kayseri maçını 20.30a felan alsalar iyi olurdu yada yarına ikisi çakışıyor off off Maç başlamadan önce izleriz biraz daha devre arasında felan izleriz başka yapacak birşey yok Pazartesi olsaydı şu maç gelip statda kupaları ile bi tur atsalardı ne olurdu
  • 04-04-2010, 12:38:23
    #20
    Maç kaçtaki beyler.
  • 04-04-2010, 12:42:14
    #21
    18,30 da başlıyor Trt1 naklen veriyor. Valla ben futbol maçını izlemicem bu maçı izlicem.
  • 04-04-2010, 12:48:40
    #22
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18,30 da başlıyor Trt1 naklen veriyor. Valla ben futbol maçını izlemicem bu maçı izlicem.
    Bende futbol maçının özetini izlerim.Voleybol daha heyecanlı.
  • 04-04-2010, 14:45:50
    #23
    Backlink Hizmetleri
    Şampiyonlar ligi final maçımız varken ben de futbol maçını daha sonra özetini izlemeyi düşünüyorum. Rakibimiz bu sefer gerçekten çok zorlu. Sanırım son 5 yılda 3 kez bu kupayı kaldırdılar ve kadrolarında Avrupa Şampiyonu İtalya'nın neredeyse tüm oyuncuları var. Bunun yanında Almanya Milli Takım kaptanı da bu takımda. İşimiz kolay olmayacak. Umarım bu akşam kupayı kaldırırız
  • 04-04-2010, 15:31:51
    #24
    kupayı alıp geleceğiz.
  • 04-04-2010, 17:00:49
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Maçın sonunda öyle bir bağırdım ki, annem mutfaktan koştu geldi oğlum ne oldu diye

    Gururumuzsunuz Sarı Melekler!
  • 04-04-2010, 18:29:39
    #26
    Maç başlıyor. Haydi Sarı Melekler. O kupayı istiyoruz. Kazanacağız.
  • 04-04-2010, 19:17:07
    #27
    ilk seti kaybettik ikinci sette ise 16-13 şuanda gerideyiz.

    Kızlarımız biraz stres yapmış ama herşey için daha zaman var. Rakipte harbiden sağlam haklarını yememek lazım.

    Son saniyeye kadar inancımız tam.