Sarı Meleklerimiz Finalde....
49
●1.553
- 04-04-2010, 12:32:47Üyeliği durdurulduKayseri maçını 20.30a felan alsalar iyi olurdu yada yarına ikisi çakışıyor off off Maç başlamadan önce izleriz biraz daha devre arasında felan izleriz başka yapacak birşey yok Pazartesi olsaydı şu maç gelip statda kupaları ile bi tur atsalardı ne olurdu
- 04-04-2010, 12:42:1418,30 da başlıyor Trt1 naklen veriyor. Valla ben futbol maçını izlemicem bu maçı izlicem.
- 04-04-2010, 12:48:40Bende futbol maçının özetini izlerim.Voleybol daha heyecanlı.ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2010, 14:45:50Şampiyonlar ligi final maçımız varken ben de futbol maçını daha sonra özetini izlemeyi düşünüyorum. Rakibimiz bu sefer gerçekten çok zorlu. Sanırım son 5 yılda 3 kez bu kupayı kaldırdılar ve kadrolarında Avrupa Şampiyonu İtalya'nın neredeyse tüm oyuncuları var. Bunun yanında Almanya Milli Takım kaptanı da bu takımda. İşimiz kolay olmayacak. Umarım bu akşam kupayı kaldırırız
ceğiz.
