Konu
Sarı Meleklerimiz Finalde....
04-04-2010, 19:17:07
#27
KoS
ilk seti kaybettik ikinci sette ise 16-13 şuanda gerideyiz.
Kızlarımız biraz stres yapmış ama herşey için daha zaman var. Rakipte harbiden sağlam haklarını yememek lazım.
Son saniyeye kadar inancımız tam.