Kayseri maçını 20.30a felan alsalar iyi olurdu yada yarına ikisi çakışıyor off off Maç başlamadan önce izleriz biraz daha devre arasında felan izleriz başka yapacak birşey yok Pazartesi olsaydı şu maç gelip statda kupaları ile bi tur atsalardı ne olurdu