Çok yazık oldu . Gerçekten çok ama çok üzüldüm . Sarı Meleklerle gurur duyoyorum.Ellerinden geleni yaptılar ancak son sette maalesef tecrübe eksikliği maçı kaybetmemize neden oldu.Orada olmak ve final maçını oynamak da bir başarı.Bu takım sadece bu sene için kurulmadı . Sonraki senelerdede bu tip başarılar bekliyorum.