2-0 dan 2-2 yaptı meleklerimiz. 2-0'ken de gururumuzdu. 2-2 olduğunda da. Şimdi de.

Yalnızca Fenerbahçe taraftarının değil tüm Türkiye'nin gururu oldular.

Armanın Gururu Sarı Melekler. Herşey için teşekkürler.

Geçmiş olsun yerine sarı meleklerimizi tebrik etmeliyiz.