En fazla 2 yabancı oynatılma kurarı getirilirse gerçekten yazık olur. Fenerbahçe Acıbadem bu kadroyu bozmak zorunda kalmazsa her sene dörtlü finale katılır diye düşünüyorum. Yabancı kısıtlamasına kesinlikle karşıyız.