Konu
Sarı Meleklerimiz Finalde....
07-04-2010, 14:39:46
#50
onehost.net
Backlink Hizmetleri
En fazla 2 yabancı oynatılma kurarı getirilirse gerçekten yazık olur. Fenerbahçe Acıbadem bu kadroyu bozmak zorunda kalmazsa her sene dörtlü finale katılır diye düşünüyorum. Yabancı kısıtlamasına kesinlikle karşıyız.